Be My Followers

Tuesday, December 11, 2012

ceritera sabtu aku...

ceritera sabtu aku...he3
dah hari rabubarulah aku nak update cite sabtu lepas kn??maklum la aku kalo cuti memang malas nak menaip...ok lah tak payah nak panjang-panjang sangat mukadima untuk malam ni kite trus ke cerita sebenar aku...

ini la aku di pagi hari sabtu....
ke rumah orang kawin di alai jauh jalan yek hikhikhik

di petang hari nya pula kami ke tesco pulak..
aku,along dan adik je yang pergi ke tesco ni...
so apa lagi jalan sakan la kami...

selesai berjalan-jalan pe lagi perut dh lapar...kami singgah di sini...




habis jew kita orang makan...dapat call dari ayah aku
ajak kita orang makan....makan lagi???tp aku layan kan juga pegi jew la...

ni dia mak dan ayah aku yang dah lama menunggu....

tgok ayah aku sempat lagii menyanyi...
sekali-sekala kan??

ni adik aku yang happy sangat kata nya sampai makan pown tak lalu dah..
biar btul???biasa dia la yang paling pantang nampak makanan kan....

ok lah ni la cerita aku yang dak lama tertunggak...
selamat malam semua have a nice dream.... :)










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...